Как да приложим смарт термометърът Tucky върху пациента?

Термометърът се поставя под дясната подмишница със специални двойнозалепващи се лепенки.

  • Уверете се, че пластирът е чист и че не сте нанасяли крем или масло върху кожата на детето си, преди да използвате термометъра
  • Отлепете една лепенка от хартиената подложка и нанесете лепкава страна към страната на термометъра с изложена метална сонда, оставяйки сондата открита.
  • Отстранете защитното фолио от лепенката и поставете Tucky възможно най-близо до кухината на дясната подмишница, като micro USB сензорът е обърнат надолу.

Моля, разгледайте внимателно инструкциите за употреба или упътването.

Може ли да се използва Tucky по време на къпане?

Не, Tucky не трябва да влиза в контакт с вода. Свалете Tucky от детето, когато се къпете.

Kак да тълкуваме цветовете на температурната скала?

Аксиларната температура се показва с цветен код, указващ дали е нормална температура или не.

  • Зелено: нормална температура (от 34,7 ° C до 37,3 ° C)
  • Оранжево: висока температура (от 37,4 ° C до 38,4 ° C) (38,4 ° C = стойност по подразбиране)
  • Червено: много висока температура (над 38,4 ° C) (38,4 ° C = стойност по подразбиране)
  • Сиво: непредставителна температура (напимер Отворена ръка)

Предупреждението за треска може да бъде персонализирано, всъщност стойността на „много висока температура“ е зададена по подразбиране на 38,4 ° C. Следователно е възможно да го промените по ваше желание в настройките на детския профил.

За да получите еквивалента в ректалната температура, добавете + 0,7 ° C. промените по ваше желание в настройките на детския профил.

Как да презаредя Tucky?

Използвайте предоставения кабел за зарядно устройство: микро USB конекторът се включва в Tucky, а USB конекторът в компютър.

Времето за зареждане за 5-дневна автономност е 2 часа. 10-минутно зареждане ви позволява да използвате Tucky за около 8 часа.

Докато се зарежда термометъра, никога не трябва да се поставя върху детето.

Затворете капачката преди употреба.

Гъвкав ли е Tucky?

Да, Tucky е гъвкав, но е медицинско изделие и с него трябва да се работи внимателно. Не го разклащайте или огъвате ръчно. Гъвкавостта му позволява да приляга перфектно на тялото.

Кои телефони са съвместими с Tucky?

Приложението е достъпно за Android и iOS и е съвместимо с повечето телефони и таблети от IPhone 4S, Ipad 3 и Android 4.3.

Има ли риск, свързан с вълните?

Не. Разработихме патентована технология за ограничаване на излъчването на вълни от устройството.

Колко дълго може да се носи Tucky ?

Препоръчително е да се постави Tucky, веднага щом се появят симптоми на температура и докато Tucky показва такава.

Препоръчва се смяната на лепенките на всеки 24 часа.

Какво представлява, проследяване на позицията на детето?

Tucky Ви информира за положението на детето Ви в реално време с икона, която показва дали детето Ви лежи по гръб, корем, изправено / седнало или отстрани.

За да се осигури функционалността на проследяването на позицията, пач термометърът трябва да бъде поставен под дясната подмишница на детето, с micro USB порта надолу.

Какъв е обхватът на сигнала?

Обхватът на сигнала Bluetooth © е от стая в стая (между 5-10 метра), но може да варира в зависимост от естеството на срещаните препятствия. Въпреки това е възможно да се наблюдава температурата, без ограничение на разстоянието с второ устройство (смартфон или таблет), свързано към същия потребителски акаунт.

Това се постига чрез синхронизиране на информацията в защитения облак със здравни данни.

Ако връзката бъде прекъсната, тези данни не се губят. Той се съхранява от Tucky (до 8 часа) и се изпраща веднага щом връзката бъде възстановена.

Колко точен e Tucky?

Tucky измерва температура от 24 ° C до 44 ° C, с точност от 0,1 ° C между 37 ° C и 39 ° C.

За да измерите правилно аксиларната температура, Tucky трябва да бъде поставен възможно най-близо до кухината на дясната подмишница.

Важно е да се знае, че аксиларната температура обикновено е с 0,7 ° C по-ниска от ректалната.

Как да почистим Tucky ?

Използвайте кърпа или памук, напоена със спирт , за да почистите пач термометъра. Не забравяйте да поставите капачката на micro USB щепсела преди почистване.

Не използвайте вода. Не използвайте абразивни почистващи продукти.

Има ли рискове от алергични реакции ?

Термометърът и лепенките са изработени от биосъвместими и хипоалергенни материали.

Не използвайте този продукт , ако пациентът е алергичен към пластмаси (тип еластомер или силикон) и / или лепенки. Ако се появи зачервяване на кожата, изчакайте, докато изчезне, преди да използвате Tucky отново.

Ако възникне дразнене, незабавно премахнете термометъра и потърсете съвет от медицински специалист.

Въпроси за употреба

Защо понякога, температурата е много ниска ?

На първо място, ето малко информация за правилното използване на продукта:

  • Тъки измерва температурата на аксиларната артерия. Следователно трябва да се постави възможно най-високо в кухината на подмишницата и да се покрие с тънка дреха с дълъг ръкав.
  • Точната температура се получава, след като държите ръката затворена за около 15 минути. След това е необходимо да се добави 0.7 ° C, за да се получи ректален еквивалент.
  • Ако рамото се отвори за продължителен период от време, измерената температура може да спадне. В този случай се проверете последните пикове и / или индикацията за „максимална температура“ в горния ляв ъгъл на приложението.

В допълнение, „нормалната” температура (без треска) варира в зависимост от времето на деня и при различните хора. Ето защо препоръчваме да се тества Tucky при липса на температура, за да се сравнят с епизодите на температура.

Как да използвам отдалечен достъп ?

Свързване без ограничение на разстоянието е възможно с помощта на 2-ри смартфон, таблет.

Разстоянието за Bluetooth е около 10 метра (от стая в стая).

Първото устройство, трябва да остане близо до детето (5-10 м) и да предава данни в облака.

Предварително:

  • Изтеглете приложението Tucky на двете устройства и се свържете със същия акаунт.
  • Ако някога сте използвали Tucky с едно от устройствата, изключете го от всички устройства. Изключете Tucky.

На първият телефон :

  • Изтеглете приложението Tucky и влезте с вашето потребителско име / парола Свържете го с Tucky (Bluetooth връзка) и го оставете близо до детето.
  • Забележка: Уверете се, че интернет връзката работи и батерията е пълна.

На вторият телефон:

  • Влезте в приложението Tucky със същото име / парола.
  • Отидете в профила и опреснете изгледа (издърпайте надолу).
  • Забележка: Иконата на облак показва, че данните са от облака. На дисплея може да има забавяне от няколко минути.

Проверка: Можете да проверите дали сигналите се предават на 2-те устройства, като натиснете бутона „тестова аларма“ в профила.

Как да променя прага за предупреждение при повишена температура ?

За да промените прага за предупреждение за температура, просто:

  • Отидете в параметрите на профила на детето си,
  • Променете температурата (между 37,5 и 42,0 ° C) и запишете.
  • Изключете и включете свързания Tucky.
  • Промяната влиза в сила от следващата асоциация с Tucky.
Как да активирам предупреждението за позиция?

За да активирате предупреждението за обръщане (монитор на положението) е необходимо:

  • Отидете в профила на детето. Натиснете бутона „меню“ в долния ляв ъгъл на екрана Активиране на аларма за позиция.
  • Бъдете внимателни, предупреждението за позицията по подразбиране е активно за всяко дете.
Как да проверя, дали алармите(предупрежденията) работят добре?

За да проверите дали предупреждението, изпратено от телефона, работи правилно, трябва да:

  • Използвайте бутона „тест сигнал“ в профила на детето.
  • Известие и тон на звънене се задействат на всички телефони, свързани към един и същ акаунт на Tucky.

Забележка 1: Изберете желания сигнал за предупреждение в „настройка на акаунта“ (само за Android).

Забележка 2: След като промените стойността „Fever Alert“ в детският профил, изключете и включете отново свързания Tucky.

Има ли значение, как ще поставя лепенката ?

Да, трябва да поставите лепенката върху Tucky по определен начин.

Всъщност лепенката се състои от 2 страни:

  • Едната страна, която се залепва върху кожата е с леко лепило, така че да не уврежда кожата и да причинява дразнене.
  • Другата страна, която се залепва към пача е с по-силно лепило.

В приложението има видео клип с упътване, който ще ви помогне как правилно да поставите лепенката върху Tucky.

Защо трябва да си създам акаунт в La Poste ?

Създаването на акаунт в La Poste ви позволява да съхранявате данните сигурно в здравен облак (HADS) и по този начин да можете да наблюдавате дистанционно, данните за температурата, където и да сте.

Технически проблеми

Не мога да се свържа с приложението?

Ако сте пренасочени към празна уеб страница, когато искате да се свържете с приложението, изглежда, че Javascript е деактивиран. Моля, следвайте процедурата по-долу:

При IOS:

Настройки на iPhone -> Настройки -> Safari -> Разширени -> Javascript

При Android:

На празната уеб страница -> Щракнете върху менюто горе вдясно -> Отидете до настройките на браузъра -> Намерете настройката на Javascript -> ВКЛ.

Не мога да свържа Tucky отново с телефона ?

Изглежда, че вашият Tucky се свързва, но не виждате температурен дисплей. Възможно е да има проблем с Bluetooth връзката.

Можете да извършите процедурата „Tucky update“, за да я възстановите:

1. В приложението, „отделете“ Tucky от детския профил

2. В настройките за Bluetooth на телефона „разединете / забравете“ Tucky, след това изключете и ВКЛЮЧЕТЕ Bluetooth

3. Изключете Tucky (светодиодът мига 1x), след което го включете отново с продължително натискане (5 секунди): LED мига бавно.

4. Върнете се в приложението Tucky, отидете на „Начало -> Настройки на акаунта -> Update Tucky“ и натиснете „Update Tucky“.

5. Върнете се в детския профил и „свържете отново“ Тъки

Забележка: На другите телефони, които обикновено се свързват с Tucky, ще трябва да извършите действието, описано в точка 2 (отделете Tucky в настройките на Bluetooth)

Не мога да включа Tucky, светодиодът мига при всяко натискане ?

Не можете да включите вашия Tucky и светодиодът мига няколко пъти всеки път, когато го натиснете?

Можете да извършите процедурата „Tucky update“.

1. В приложението „отделете“/дисоциирайте Tucky от детския профил

2. В настройките на Bluetooth на телефона „разединете / забравете“ Тъки

3. Изключете Tucky (светодиодът мига 1x), след което го включете отново с продължително натискане (5 секунди): LED мига бавно

4. Върнете се в приложението Tucky, отидете на „Начало -> Настройки на акаунта -> Update Tucky“ и натиснете „Update Tucky“

5. Върнете се в детския профил и „свържете отново“ Тъки

Забележка: На другите телефони, които обикновено се свързват с Tucky, ще трябва да извършите действието, описано в точка 2 (отделете Tucky в настройките на Bluetooth). 

Моят Tucky не може да се зарежда повече ?

Нормалното работа на Tucky по време на зареждане е както следва:

  • Когато свържете Tucky, светодиодът светва непрекъснато.
  • Когато зарядът е пълен, светодиодът се изключва (времето за зареждане може да продължи между 5 минути и 2 часа)
  • между 5 минути и 2 часа) След като се свърже с приложението, иконата на батерията трябва да показва 5 .

Ако не работи нормално, тогава:

  • Опитайте друг USB кабел
  • Използвайте друго зарядно устройство или USB порта на компютър
  • Ако проблемът продължава, каним ви да се свържете с нас чрез формуляра за оплакване по-долу, посочвайки дали вашият светодиод светва след дълго натискане (5 секунди).
Моят Tucky продължава да се свързва и изключва сам ?

Ето процедурата за решаване на този проблем: 

1. В приложението „отделете“/дисоциирайте Tucky от детския профил

2. В настройките за Bluetooth на телефона „разединете / забравете“ Тъки

3. Върнете се в приложението и отново „свържете“ Tucky

Под IOS 13, не получавам предупреждения за „дълги прекъсвания“ чрез облакa ?

Ако вашият смартфон, свързан с Tucky чрез Bluetooth, работи с IOS 13, предупрежденията за „дълги прекъсвания“ може да не се предават на отдалечени смартфони, ако приложението работи във фонов режим.

За да сте сигурни, че това работи, оставете приложението на преден план и предотвратете автоматично заключване със следната процедура:

Настройки -> Яркост и дисплей -> Автоматично заключване -> Никога.

Други

За всеки друг нерешен проблем ви каним да се свържете с нас чрез формуляра за жалба.

Свържете се с нашия екип за следпродажбено обслужване

Не успяхте да разрешите проблема си?

Моля, попълнете формуляра за жалба  и ние ще се свържем с вас в рамките на 2 работни дни.